برگزیدگان بخش صداگذاری و موسیقی جشنواره سی ام فیلم مشخص شدند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش یكشنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'محمدرضا دلپاك' برای فیلم 'خرس'به عنوان بهترین صداگذار سی امین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و سیمرغ بلورین این بخش را دریافت كرد.

فرامرز ابوالصدق برای فیلم روزهای زندگی نیز در این بخش دیپلم افتخار گرفت.

محمدرضا دلپاك برای فیلم خرس، فرامرز ابوالصدق برای فیلم روزهای زندگی، امیر حسین قاسمی برای فیلم ملكه، پرویز آبنار برای فیلم بی خداحافظی و مهران ملكوتی برای فیلم ضد گلوله نامزد دریافت سیمرغ بلورین بودند.

همچنین سیمرغ بلورین بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر به 'حسین علیزاده' برای فیلم 'ملكه' اهدا شد. دیپلم افتخار این بخش به ناصر چشم آذر برای فیلم گشت ارشاد اهدا شد.

در این بخش محمدرضا عقیلی برای فیلم روزهای زندگی،حسین علیزاده برای فیلم ملكه، ناصر چشم آذر برای فیلم گشت ارشاد، فردین خلعتبری برای فیلم یك روز دیگر و بردیا كیارس برای فیلم سلام بر فرشتگان نامزد دریافت سیمرغ بلورین این بخش جشنواره بودند.

در بخش بهترین صدابرداری نیز نظام الدین كیایی برای نارنجی پوش، رضا تهرانی برای فیلم روزهای زندگی، پرویز آبنار برای فیلم بی خداحافظی، ساسان نخعی برای فیلم بوسیدن روی ماه، عباس رستگار پور برای فیلم ملكه نامزد دریافت جایزه بودند كه سیمرغ بلورین این بخش به 'ساسان نخعی' برای فیلم 'بوسیدن روی ماه' رسید.

فراهنگ**1983**9173





:: برچسب‌ها: قرمز , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: